USP_blokje-blog

FAQ - Veelgestelde Vragen

Bezig met laden...

Hoe ontvang ik korting op mijn bestelling? 

Bij het winkelen in onze webshop ontvangt u automatisch 2% webshopkorting op uw bestelling. De korting wordt automatisch toegepast in de winkelwagen.

Wanneer krijg ik gratis verzending?

Gratis verzending geldt voor bestellingen vanaf €100.

Is mijn gewenste artikel op voorraad? 

In onze webshop kunt u altijd de actuele voorraadstatus raadplegen.

Shopoverzicht

  • Groen: Het artikel is op voorraad. U kunt direct zien hoeveel stuks beschikbaar zijn. 
  • Grijs: Het artikel is niet op voorraad, maar kan wel besteld worden. Houd er rekening mee dat de levertijd langer kan zijn en dat dit artikel mogelijk niet samen met de op voorraad artikelen wordt geleverd. 

Winkelwagen

  • Groen: Het artikel is op voorraad. U kunt direct zien hoeveel stuks beschikbaar zijn.
  • Rood: Het artikel is niet op voorraad, maar kan wel besteld worden. Houd er rekening mee dat de levertijd langer kan zijn en dat dit artikel mogelijk niet samen met de op voorraad artikelen wordt geleverd. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

Bestelt u voor 16:30 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 16:30 uur worden de volgende werkdag verzonden.
Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen te leveren, mits het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, kan de levertijd langer zijn. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

Voor meer informatie over het retourneren van uw bestelling, kunt u de gedetailleerde instructies op de retourpagina (BE / NL) raadplegen. 

Ik kan niet inloggen, wat nu? 

Controleer of u zich probeert in te loggen op de juiste webshop: 

Zorg ervoor dat u het juiste wachtwoord heeft ingevoerd. Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u dit eenvoudig herstellen via de knop 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina. 

Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 30 500 (België) of 088 277 38 75 (Nederland).

Ik kan een artikel niet vinden, wat nu? 

We hebben een breed assortiment aan artikelen in onze webshop, maar het kan zijn dat het product dat u zoekt niet zichtbaar is. In dat geval kunt u: 

Onze klantenservice bellen op 0800 30 500 (België) of 088 277 38 75 (Nederland) voor hulp bij het vinden van het product en het plaatsen van uw bestelling. 

Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.